E
@ege_simsek 🔥 Amatör · 27 gün önce başlattı · 120 görüntülenme
📝 Metin ⛔ Kapandı
Manuel
VS
Otomatik
58%
42%
🏆 Kazanan: Manuel
23 oy · ManuelOtomatik · 17 oy

Manuel mi otomatik vites mi?

💬 Yorumlar (7)

Yorum yapmak için giriş yap veya üye ol.
S
@sessiz_ozan 🔥 Otomatik27 gün önce
Bu Otomatik lobisi nedir 😅
U
@ucari_aslan 🔥 Otomatik27 gün önce
Halkın tercihi belli 👏
C
@cesur_ayi 🔥 Otomatik27 gün önce
Çocukluğum Manuel ile geçti ❤️
K
@kahveci_yengec 🔥 Otomatik27 gün önce
Tartışılır bile değil 😄
N
@neon_leylek 🔥 Otomatik27 gün önce
Otomatik her zaman kazanır.
H
@huysuz_kedi23 🥚 Otomatik27 gün önce
Zor seçim ama Manuel.
N
@naif_zeytin 🔥 Manuel27 gün önce
Kesinlikle Manuel!

← Tüm karşılaşmalar